mulla oli pari kondisnäppyä klitoriksen alueella. sain wartec liuoksen siihen ja näpyt hävis aika äkkiä sen 3pv penslauksen aikana, lisäks klitoriksen päältä lähti nahkat. osittain vuoti myös verta, nyt se alue on ihan valkonen ja "syöpyny" syvemmälle vaan se haava...apua oon ihan kauhuissani!! onko kellään muulla tällasta kokemusta?
lähtiköhän multa tunto koko paikasta nyt sitten...?
tosin se ei haittais enää mitään. eipähän tulis enää hommattua mitään tällasia kondiksia ainakaan!!!
:(
lähtiköhän multa tunto koko paikasta nyt sitten...?
tosin se ei haittais enää mitään. eipähän tulis enää hommattua mitään tällasia kondiksia ainakaan!!!
:(
Vastaukset 2
Vanhimmat
Itselläni kävi sama kun käytin Aldara-voidetta. Iho "paloi" ja olin todella tuskainen. Kaikki sattui. Mutta suihkuttele useasti päivässä ja laita vaikka Bepanthen voidetta niin se helpottaa, menee päiviä mahdollisesti mutta kyllä se iho alkaa toipumaan. Voi kyllä olla että iho jää "tiukemmaksi" mutta laita rasvaa niin kyllä se siitä.
Voimia!!
Hei. Täällä sama kävi klitoriksen kans. Condylinella penslasin sen lähettyvillä olevaa paikkaa. Klitoriksen alue paloi ja sitten arpeutuen "parani". Kivut oli aivan hirveetä monta kuukautta. Sitten vähitellen kipu väheni, mutta ei kokonaan ole poissa. Hoidosta on jo kymmenen vuotta ja ajoittain klitoris tulee uudelleen kipeeksi. Tällä hetkellä on taas niin ettei voi housuja käyttää jne. Voi kun olisin tiennyt siitä lääkkeestä kuinka haitallinen on niin en olisi käyttänyt...😔
Terv. Nainen seinäjoelta