On lääkekuurilla, antibiootti, tai penisiliini,voiko silloin ottaa tatuointia?
Itsellä kaaamea tauti johon on lääkekuuri ja maanantaina on tatsa aika.
Itsellä kaaamea tauti johon on lääkekuuri ja maanantaina on tatsa aika.
Turvaa tilisi vahvistamalla puhelinnumerosi. Voit silloin palauttaa unohtuneen salasanan tekstiviestillä.
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 5
Vanhimmat
Voi.
Jos määrätty lääke on verta ohentavaa, voi tämä hankaloittaa tatuoimista. Melko monet lääkkeet, esimerkiksi useat tulehduskipulääkkeet yms. kipulääkket, (aspiriinikin) sisältää verta ohentavia ainesosia.
Tatuoidessa verenvuoto on tällöin runsaampaa, eikä värit välttämättä tule pysymään yhtä hyvin, jolloin tatuointia saattaa myöhemmin joutua tummentamaan.
Käytännön kokemus, oman kissatatuointinikin häntää joudun joskus käyttämään tummennuttamassa
Näytä mulle antibiootti/penisliini joka on verta ohentava! Ja itse otan joka tatuointisessioon pillereitä ja usein myös brenkkua, jos väri tulee ulos, sitä saa laitettua lisää, no worries!
Sehän on hyväksi eipähän ainakaan tatuointi kohta tulehdu kun valmiiksi syöt antibiottia.
No tatuoitu on!