Aloitin n. kuukausi sitten antibioottikuurin akneen annostuksella kapseli 2x päivässä. Aloitus hetkenä naama ei ollut ihan hirveän pahassa kunnossa, poskissa ja suun alueella muutamia finnejä.
Nyt kuukauden jälkeen aloituksesta iho on pahemmassa kunnossa kuin aikoihin.
Suun ympärys ja posket ovat isoja ihonalaisia finnejä täynnä. Uutena yllätyksenä niitä on nyt myös otsassa, missä niitä ei aiemmin ollut. Yhden leuassa olevan finnin halkaisija on melkein sentin, joten ei tosiaan ole mistään pikkunäpyistä kyse, ja niitä tuntuu koko ajan tulevan vaan lisää.
Onko tämä joku ohimenevä pahenemis vaihe, vai kannattaako antibiootit lopettaa? Iho oli paljon paremmassa kunnossa ennen tätä kuuria...
Nyt kuukauden jälkeen aloituksesta iho on pahemmassa kunnossa kuin aikoihin.
Suun ympärys ja posket ovat isoja ihonalaisia finnejä täynnä. Uutena yllätyksenä niitä on nyt myös otsassa, missä niitä ei aiemmin ollut. Yhden leuassa olevan finnin halkaisija on melkein sentin, joten ei tosiaan ole mistään pikkunäpyistä kyse, ja niitä tuntuu koko ajan tulevan vaan lisää.
Onko tämä joku ohimenevä pahenemis vaihe, vai kannattaako antibiootit lopettaa? Iho oli paljon paremmassa kunnossa ennen tätä kuuria...
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.