Olen syönyt nyt 4 päivää Oxiklorinia ja kasvoihin on ilmestynyt tuhottomasti finnejä! Ihoni on normaalisti hyvä, näpytön. Onko muilla lääkkeen käyttäjillä näin? Voivatko finnit johtua Oxiklorinista? Yäk.
Oxiklorinista
finnejä?
6665
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 6
Vanhimmat
Kokemuksia anyone??
Oxiklorin ei ole mulle aiheuttanut finnejä, vaan samaan aikaan aloitettu kortisoni.
kortisonist finnei!! mul tuli aivan kaamee akne kortisonist!!=(((
Oxiklorin ei ole minulle aiheuttanut finnejä, mutta pitemmän ja isomman kortisonihoidon jälkeen kun lähdin laskemaan annoksia alkoi patteja ilmaantua....
Hei!
Olen syönyt Oxiclorinia reilu 2 vuotta eikä mulle ole finnejä tullut. Mulla oli sentään nuorena akne...eli luulis mun niitä saavan helposti. Tosin kaikki ihmiset reagoivat lääkkeisiin eri tavalla
Vanha ketju, mutta kirjoittelenpa. Muutama viikko Oxiklorinia takana ja nenänpäähän pukkaa finnejä. Ei ole ollut aikaisemmin finnejä kasvoissa kuin muutama vuodessa. Nyt viikon sisällä kolme nenässä.