vertipam

Mitä vertipam-lääkkeen pitkäaikainen käyttö voi aiheuttaa? Mulla on niska niin jumissa että joudun ottamaan aika usein. Ihanne juttu olis tietty että pääsis hierojalle joka ilta niskaa hierottamaan mutta ei onnistu ja tulis vielä kalliiks.
2642
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

yksi vaikuttava aine bentzodiatsepiini!

Äänestä

Vertipam on huimaukseen tarkoitettu lääke jota ei enää valmisteta. Sitä on käytetty Menieren taudin hoidossa. Apteekit valmistavat lääkärin reseptin mukaan tarvittaessa.Niskan jäykkyyden voisi paremmin sopia Dolan niminen lääke jossa parasetamolia ja lihasjäykkyyttä helpottavaa ainetta. On reseptilääke.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


jumissa kirjoitti:

Mitä vertipam-lääkkeen pitkäaikainen käyttö voi aiheuttaa? Mulla on niska niin jumissa että joudun ottamaan aika usein. Ihanne juttu olis tietty että pääsis hierojalle joka ilta niskaa hierottamaan mutta ei onnistu ja tulis vielä kalliiks.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu